Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Φορολογική ναι, συνείδηση όχι

  • Μπαμπά γιατί αυτός ο άνθρωπος κάθεται στο πεζοδρόμιο;
  • Γιατί κάποιος τον έσπρωξε, παιδί μου.
  • Φαίνεται αδύναμος. Γιατί δεν τον βοηθάει κανένας να σηκωθεί;
  • Οι περισσότεροι θεωρούν ότι εκεί είναι η θέση του, παιδί μου.
  • Ο Θεός τι κάνει γι’αυτούς τους ανθρώπους πατέρα;
  • Ο Θεός θα έπρεπε να έχει παραιτηθεί εδώ και καιρό για λόγους ευθιξίας, παιδί μου.
  • Εσύ μπαμπά τι πιστεύεις για εκείνον;
  • Πιστεύω ότι είναι τεμπέλης, παιδί μου.
  • Και διεφθαρμένος;
  • Και διεφθαρμένος, παιδί μου.
  • Τότε γιατί του έδωσες 50 λεπτά;
  • Γιατί δεν είχα μικρότερο κέρμα, παιδί μου.
  • Δεν έχεις τύψεις δηλαδή;
  • Τι τύψεις να έχω, παιδί μου; Σαν ευσυνείδητος πολίτης πετάω κάθε μέρα τα σκουπίδια μου. Στο χέρι του είναι να τα ψάξει. Όταν σου λέω ότι είναι τεμπέλης
  • Χθες άκουσα έναν από το ΛΑΟΣ μπαμπάκα, που έλεγε ότι όλοι είμαστε καρατζαφερικοί και ότι απλά υπάρχουν διαβαθμίσεις.
  • Είπε μια πολύ μεγάλη αλήθεια και δεν το κατάλαβε, παιδί μου. Αυτός το είπε για καλό. Να μου θυμίσεις να τον ψηφίσω.
  • Ρε μπαμπά, απόδειξη σου έκοψε ο τεμπέλαρος;
  • Τώρα που το λες, όχι, δεν μου έκοψε, αγόρι μου.
  • Να πάμε πίσω να του ζητήσουμε.
  • Έχεις δίκιο. Πρέπει να αποκτήσουμε επιτέλους φορολογική συνείδηση σε αυτή τη χώρα.
  • Μα είναι δυνατόν να μη κόβει απόδειξη ο αλήτης; Πώς δικαιολογεί τα εισοδήματά του;
  • Μπορεί να ξεχάστηκε ο κακομοίρης. Εγώ φταίω που δεν του ζήτησα, παιδί μου.
  • Πατέρα, σε θαυμάζω γιατί κάνεις πάντοτε την αυτοκριτική σου.
  • Είναι κάτι που έμαθα στην πολιτική, παιδί μου.
  • Είσαι ψυχούλα, ρε πατέρα.
  • Είμαι, παιδί μου.

2 σχόλια:

DayDreamer..! είπε...

Δικής σου έμπνευσης..;;; Υποκλίνομαι!! Η ελληνική νοοτροπία με τον πιο αντιπροσωπευτικό τρόπο!!

pasaenas είπε...

Δεν είναι δικό μου. Του pasaena είναι! Αλήθεια σ'άρεσε; Εγώ δεν έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος! Άσε που το έγραψα και βιαστικά. Δε θέλω να γίνομαι κουραστικός, αλλά θέλω να σε ευχαριστήσω ακόμα μια φορά που με διαβάζεις!