Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Γερμανικό...

Το 'ξερα ότι αυτή η παιδική χαρά θα μου δημιουργούσε πρόβλημα...Απέναντι από τη σκοπιά μου, εξοπλισμένη πλήρως! Παρακολουθούσα τα παιδάκια να επινοούν από την αρχή το παιχνίδι! Εμείς, οι πιο μεγάλοι, επινοούμε τον εχθρό εφόσον δεν μας βρίσκεται κάτι σε Γκρουέφσκι εύκαιρο! Τα παρατηρούσα! Χαιρόμουν για αυτά, ντρεπόμουν για μένα! Γεμιστήρα εγώ, τραμπάλα αυτά, αλεξίσφαιρο ο Μιχάλης, τσουλήθρα εκείνα! Μαζί τους ήμουν όλο το δίωρο! Άσκοπος σκοπός! Το πουλί από το δέντρο με κορόιδευε και αυτό! Το ηλιοβασίλεμα με αποτελείωνε! Πήραμε τη ζωή μας λάθος!
Τα καλά νέα πάντως έρχονται από ψηλά. Ο Θεός συγχωρεί! Ναι, ο στρατός προσπαθεί να σε κάνει μαλάκα....Αν είσαι άντρας, τον αντιμετωπίζεις με επιτυχία! Καλές βουτιές φίλοι μου!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Για να νιώσεις καλύτερα, φαντάσου ότι έχει έρθει η Χριστίνα Μαρκάτου με τη Σάσα και σου κάνουν σινιάλο με τα φώτα του αυτοκινήτου!!! Καλός πολίτης, Καλούδη!!!